Dosáhněte lepší erekce

Erektilní dysfunkce (ED), dříve označovaná jako impotence, se stává, když nemůžete získat nebo udržet erekci dostatečnou pro uspokojivý sexuální život. To by mohlo zahrnovat erekce, které netrvají tak dlouho, jak chcete, nebo nejsou tak pevné, jak byste chtěli. Tyto problémy s erektilní funkcí nesouvisí se sexuálním libidem. Řešit problémy s erekcí můžete i sami.

Cvičení pomáhá k lepší erekci

V průměru vaše srdce bije 100 000 krát denně a pumpuje do vašeho těla více než 2 000 galonů krve. To je dost krve, aby se každý rok naplnil olympijský bazén. Vaše srdce je neuvěřitelně silné, ale musíte se o tento životně důležitý sval postarat. Cvičení je jedním z nejlepších způsobů, jak posílit srdce a erekci. Zvyšuje také výdrž, sílu a flexibilitu.

Zdravá strava pomáhá k lepší erekci

Několik studií spojilo zdravou stravu se sníženým rizikem ED. Správná strava také pomáhá snížit riziko diabetu typu 2 a obezity (oba rizikové faktory ED). Zvyšte příjem ovoce, zeleniny a luštěnin a snižte příjem zpracovaných potravin, cukrů a červeného masa. Dokonce i malé snížení tělesného tuku může zlepšit erektilní dysfunkci (mimo jiné).

Sex Tip: Pomáhá, pokud se před sexem vyhýbáte velkým jídlům. Erekce je většinou o průtoku krve. Jíst velké jídlo odkloní krev k trávení vašeho jídla a pryč od erekce. Je také dobré vyhnout se velkému jídlu, když užíváte léky na ED. Tučné jídlo může zablokovat vstřebávání léků, a tím je méně účinný.

Najděte si čas na odpočinek

Nedostatek spánku může zvýšit riziko infarktu, zpomalit váš metabolismus, oslabit imunitní systém a způsobit erektilní dysfunkci. Nedostatek spánku a dokonce i spánkové apnoe mohou snížit hladiny testosteronu. A pokles hladiny testosteronu snižuje vaše libido, což ztěžuje diagnostiku ED. Život je hektický. Ale mít sedm až devět hodin spánku každý večer je jednou z nejlepších věcí, které můžete udělat pro své zdraví. Pevná erekce je nezbytná pro váš fungující vztah.